
פרופ' דולי אליהו-לוי
Prof. Dolly Eliyahu-levi
-
אליהו-לוי, ד' וחן, ס' (2024).טיפוח מיומנויות חשיבה גבוהה כגשר ללמידה רגשית חברתית. במעגלי חינוך, 12.
-
de Botton, L., Campdepadros, R., Eliyahu-Levi, D. & Ganz-Meishar, M. (2024). A Bridge Between Educational Activities That Enable Social Integration of Migrant Children in Israel and Spain. The Scientific Evidence and the Methodology Behind the Scenes. In S. Petropoulos, R. Ricucci & A, Rosa (Eds.). Pathways to inclusion in different educational environments Migrant children and LLL skills within and outside Europe (pp. 137–170). Pensa MultiMedia.
-
Potho, E., Eliyahu-Levi, D., Sonbahar, B. & Ganz-Mieshar, M. (2024). Implementing collaborative Learning in different national contexts; A comparison of the Teachers’ perceptions and the learning environments in Israel and Turkey. Frontiers in Human Dynamics
-
Ganz-Meishar, M., Darmanin, J. Grima, j & Eliyahu-Levi, D. (2024). When teacher training experts meet to examine short professional training in the KIDS4ALLL project - Actions, Challenges, and Consequences. In S. Petropoulos, R. Ricucci & A, Rosa (Eds.). Pathways to inclusion in different educational environments Migrant children and LLL skills within and outside Europe (pp. 83–103). Pensa MultiMedia.
-
Chen, S. & Eliahu-Levi, D. (2024). The perception of the autonomous learning experience of education students in an online, collaborative, and multicultural environment. In S. Bar-Tal (Ed.) Between pedagogy and technology (pp. 77–100). Resling.
-
סמו, ג' ואליהו-לוי, ד' (2023). פדגוגיה של בית מדרש חינוכי. כעת, 8, 141–171.
-
חן, ס' ולוי, ד' (2021) מיפוי של קורס אקדמי בין־לאומי ופיתוח זהות מקצועית של מתכשרים להוראה. החינוך וסביבו, מ"ג, 129–158 .
-
אליהו-לוי, ד' וגנץ-מישר, מ' (2020) מצבים של אי- ודאות בהבניית קשר אישי בין סטודנטים לבין תלמידים בסביבה רב-תרבותית. סוגיות חברתיות בישראל, )1)29 ,125–164 .
-
אליהו-לוי, ד' וגנץ- מישר, מ' (2020) "כל אדם הוא צבע שונה וביחד העולם צבעוני": מתכשרים להוראה פוגשים תרבות אחרת. בתוך ר', שגיא, ל', ביברמן-שלו וי' גילת, )עורכים(. "אני הוכחה לדו- קיום": מפגשים בין תרבויות בבית הספר ובהכשרת מורים. תל אביב: רסלינג.
-
אליהו-לוי, ד' וגנץ -מישר, מ' (2020) במרחבי חינוך רב תרבותיים: 'מעורבות הורים' של מבקשי מקלט אפריקאים – האם אפשרית? במעגלי חינוך,1
-
.אליהו-לוי, ד' וגנץ-מישר, מ' (2020) "אריתריאה זה לא כמו תל אביב" )הורה(: מתחים בגן הילדים בין משפחות מבקשי מקלט מאפריקה לבין החברה הקולטת. זמן חינוך, כתב עת לעיון ומחקר בישראל, 6 ,1–2
-
גתי, י' ולוי, ד' ( 2019) שלושה יוצרים נמר- רטוריקת הפופוליזם - המאבק על ההגמוניה. הוצאת אסיף
-
אליהו-לוי, ד' וגנץ- מישר, מ' (2019) חשיבות ההתנסות מחוץ לכותלי בית הספר כחלק מפיתוח כשירות בין-תרבותית בקרב סטודנטים להוראה. הגירה, 9.
-
אליהו -לוי, ד' וגנץ-מישר, מ' (2019) "אי אפשר לחנך ילדים בלי להתחשב בהורים": הקשר האישי בין הגננת לבין הורים מהגרים אפריקנים בישראל מזווית הראייה של הגננות. הגירה, 9