פרופ' איציק גילת
Prof. Itzik Gilat
-
שגיא, ר', ביברמן-שלו, ל., וגילת, י' (2020) (עורכים). "אני הוכחה לדו קיום" מפגשים בין תרבויות בבית הספר ובהכשרת מורים. תל-אביב: הוצאת רסלינג
-
רוזנאו, ש', גילת, י' (2020). יחסי משפחה – עבודה בקרב נשים חרדיות ונשים חילוניות העובדות במערכת החינוך. הייעוץ החינוכי, כב, 233-257
-
Bar-Tal, S. & Gilat, I. (2019). Second-Career Teachers Looking in the Mirror. Journal of Multidisciplinary Research, 11, (2), 27-50.
-
גילת, י' וונגרוביץ, נ' (2018). מעמד המורה בחברה הישראלית של היום. דפים, 68, 27-11.
-
שלו, מ', גילת, י' (2017). חוויית הלמידה בקהילות מרוחקות: הכשרה להוראה בשלוחת מכללת לוינסקי באילת. בתוך: סיטון, ש', גילת, י'. (עורכים).כותבים חינוך על הקשר שבין התיאוריה למעשה החינוכי בתהליך הכשרת מורים. תל-אביב: הוצאת פרדס
-
רייטר, ש', קופפרברג, ע', גילת, י'. (2017). (עורכים). השילוב כחזון - תלמידים ובוגרים עם צרכים מיוחדים בישראל : קובץ מחקרים. תל-אביב: מכון מופ"ת.
-
רוזנאו, ש', גילת, י' (2017). "אני בן אדם אחד, אני לא יכולה להתחלק להכול…" – אירועי קושי ומשבר בעבודת יועצות חינוכיות ודרכי התמודדות עמם נקודת מבט נרטיבית . הייעוץ החינוכי, כ', 13-40.
-
סיטון, ש', גילת, י'. (2017). (עורכים). כותבים חינוך על הקשר שבין התיאוריה למעשה החינוכי בתהליך הכשרת מורים. תל-אביב: הוצאת פרדס.
-
גילת, י' (2017). תפיסות הגננות והרכזות את מנהיגותה המקצועית של רכזת הגיל הרך במערכת הגיל הרך הקיבוצית. בתוך מבורך, מ' (עורכת). מנהיגות חינוכית בגיל הרך. תל-אביב: מכון מופ"ת
-
גילת, י' (2017). היא קנתה אותי באותה אסיפת הורים" תפיסות הורים את מנהיגות הגננת. בתוך מבורך, מ' (עורכת). מנהיגות חינוכית בגיל הרך. תל-אביב: מכון מופ"ת.
-
בן-יוסף אזולאי, נ', גילת, י', שגיא, ר' (2017). (עורכים). "על מדים אני מלך" אוכלוסיות ייחודיות והשתלבות חברתית בצה"ל. "מערכות", בית ההוצאה לאור של צה"ל
-
Gilat, I., Ezer, H. & Sagee, R. (2015). Emotional first aid on the internet: Theory and research. New-York: Nova Publishers
-
גילת, י' (2013). "רק באינטרנט אני יכולה לשתף במה שעובר עלי" - סיוע נפשי בסביבה מקוונת תל-אביב: מכון מופ"ת
-
Kupferberg, I., Gilat, I., Dahan, E., & Doron, A. (2013). Exploring the discursive positioning of a schizophrenic inpatient via method triangulation. International Journal of Qualitative Methods. 12, 20-38.
-
Kupferberg, I. & Gilat, I. (Eds.). (2013). A special issue on computer-mediated troubled talk. Language@Internet, 10 (2).
-
שגיא, ר', ראובני, ת', עזר, ח', גילת, י' (2012). תוכנית אופ"י – תכנית מניעה שניונית: תפיסות של תלמידים ושל יועצות. הייעוץ החינוכי, י"ז, 31-51
-
Kupferberg, I., Gilat, I., Dahan, E., & Doron, A. (2012). Revisiting the concept of social positioning in light of the analysis of a schizophrenic's narrative discourse: A case study. Israel Studies in Language and Society, 4, 164-187
-
Kupferberg, I. & Gilat, I. (2012). The discursive self-construction of suicidal help seekers in computer-mediated discourse. Communication & Medicine, 9, 23-35
-
Gilat, I., & Rosenau, S. (2012). "‘I was overcome with joy at that moment’: successful experiences of school counsellors". British Journal of Guidance and Counselling, 40, 449 - 463
-
גילת, י', עזר, ח' ושגיא, ר' (2011) . חיפוש עזרה בקרב מתבגרים: עמדות כלפי פנייה אל מקורות מקוונים ומקורות מסורתיים. מגמות, מז, 616 – 640
-
Gilat, I., Tobin, Y., & Shahar, G. (2011). Offering Support to Suicidal Participants in an Online Support Group. Archives of Suicide Research, 15, 195 - 206
-
גילת, י' (2011). פניות לעזרה בקרב מתבגרים – תיאוריה, מחקר ויישומים. בתוך ח' עזר, י' גילת ור' שגיא (עורכים), "אני מרגיש לגמרי לבד בסיפור הזה" – מצוקות צעירים בישראל והתמודדות עימן(עמ' 17 – 37), תל-אביב: מכון מופ"ת
-
Gilat, I., & Rosenau, S. (2011). Volunteers' perspective of effective interactions with hotline callers: Qualitative study. British Journal of Guidance and Counselling.39, 325-337
-
גילת, י', שגיא, ר', עזר, ח' ואלחטיב-שחאדה, ח' (2011). פניות לעזרה בנושא סמים ואלכוהול: תפיסות תלמידים ואנשי צוות חינוכי במגזר הערבי. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאלית, י"ט(34), עמ' 69-88.
-
גילת, י', שגיא, ר', ראובני, ת', עזר, ח' ובר-המבורגר, ר' (2011) . חיפוש עזרה בנושא של חומרים פסיכו-אקטיביים (סמים ואלכוהול): השוואה בין תפיסות תלמידים, מורים ויועצים חינוכיים. בתוך ח' עזר, י' גילת ור' שגיא (עורכים), "אני מרגיש לגמרי לבד בסיפור הזה" – מצוקות צעירים בישראל והתמודדות עימן (עמ' 111 – 134), תל-אביב: מכון מופ"ת
-
עזר, ח' גילת, י' ושגיא, ר' (עורכים) (2011). "אני מרגיש לגמרי לבד בסיפור הזה" – מצוקות צעירים בישראל והתמודדות עימן. תל-אביב: מכון מופ"ת
-
רוזנאו, ש', גילת, י' (2011) . "החיים מתפרקים לי בין האצבעות" - מצוקות בני נוער באספקלריה של דואר אלקטרוני. בתוך ח' עזר, י' גילת ור' שגיא (עורכים), "אני מרגיש לגמרי לבד בסיפור הזה" – מצוקות צעירים בישראל והתמודדות עימן (עמ' 41 – 83), תל-אביב: מכון מופ"ת
-
גילת, י', שגיא, ר', עזר, ח' וסעדה נ' (2011). עמדות של מתבגרים יהודים וערבים כלפי פניות לעזרה בעת מצוקה. בתוך ח' עזר, י' גילת ור' שגיא (עורכים), "אני מרגיש לגמרי לבד בסיפור הזה" – מצוקות צעירים בישראל והתמודדות עימן (עמ' 85 – 110). תל-אביב: מכון מופ"ת