פרופ' אילנה אלקד-להמן
Prof. Ilana Elkad-lehman
-
פויס, י' ואלקד-להמן, א' (עורכות) (בדפוס צפוי 2021). ספרות מבעד לקירות הכיתה – הוראה ולמידה של ספרות בישראל. תל אביב: מופ"ת.
-
Elkad-Lehman, I. (2021). Multimodality in M. Kovner’s Ezekiel's World. Jewish film and new media
-
Poyas, Y. & Elkad-Lehman, I. (2020). Facing the Other: Language and Identity in Multicultural Literature Reading Groups. Journal of Language, Identity & Education, 1-15.
-
אלקד-להמן, א', פיפר, א' (2019) ספרות זיכרון השואה בהכשרת מורים – סיפורו של קורס בישראל ובגרמניה. דפים, 70 ,59-93
-
אלקד-להמן, פויס, י' (2019) קריאה, שיח וכתיבה בקבוצה מרובת תרבויות – בין גילוי לכיסוי. עיונים .217-184 ,17-18-19 ,בחינוך
-
אלקד-להמן, א' (2018) לכתוב את סיפור החיים של אבא – אוטואתנוגרפיה. עיונים בשפה וחברה, 11(2,) 151-131
-
אלקד-להמן, א' (2018) מועדון הספרים של לוינסקי" - סיפורה של קהילה לומדת. דפים, 69 ,90-119
-
Poyas, Y. & Elkad-Lehman, I. (2016). 'Reading it my way': Responding to literature in a conflicted multicultural setting—the role of language. L1-Educational Studies in Language and Literature, 1-28.
-
גרינספלד, ח' ואלקד-להמן, א' (2008). בשבילים, בדרכים, בצמתים - סיפורים על תהליכי התפתחות מקצועית ועל שינוי תפיסתי. תל אביב: מכון מופ"ת. 314 עמ'.
-
אלקד-להמן, א' (עורכת) (2008). זהויות ישראליות בין זר למוכר – קריאה ביצירות חמישה יוצרים בספרות ההווה. ירושלים: כרמל, 213 עמ'.
-
אלקד-להמן, א' (2007). הקסם שבקשר – אינטרטקסט, קריאה ופיתוח חשיבה. תל-אביב: מכון מופ"ת. 375 עמ'.
-
אלקד-להמן, א' (2006). לבדה היא אורגת – קריאה ביצירותיה של נורית זרחי. ירושלים: כרמל, 225 עמ'.