מרכז מחקר לשיווק ופרסום
Marketing And Advertising Research Center
מוסד אקדמי
על המכון/מרכז המחקר
מטרות המכון הן לעסוק בחקר נושאי שיווק ופרסום. במכון נערכים ניסויים בנושאים שונים כגון, תופעת "הדוב הלבן" בהתאמה לתחום השיווק, תופעת " "Placebo effect וכד'. מכון המחקר שואף לעסוק בנושאי מחקר מגוונים תוך שיתוף פעולה עם אנשי סגל מחוגים נוספים בקריה וחוקרים ממסגרות אקדמיות בארץ ובעולם.
במכון מעבדה חדישה המאובזרת בציוד טכנולוגי מתקדם העומד לרשות החוקרים.
ניהול אקדמי
פרופ' יעקב גולדנברג
דיסציפלינות ראשיותMain Desciplines
דיסציפלינות משנהSecondary Disciplines