מרכז מחקר לשיווק ופרסום
Marketing And Advertising Research Center

על המכון/מרכז המחקר

מטרות המכון הן לעסוק בחקר נושאי שיווק ופרסום. במכון נערכים ניסויים בנושאים שונים כגון, תופעת "הדוב הלבן" בהתאמה לתחום השיווק, תופעת " "Placebo effect וכד'. מכון המחקר שואף לעסוק בנושאי מחקר מגוונים תוך שיתוף פעולה עם אנשי סגל מחוגים נוספים בקריה וחוקרים ממסגרות אקדמיות בארץ ובעולם.

במכון מעבדה חדישה המאובזרת בציוד טכנולוגי מתקדם העומד לרשות החוקרים.

ניהול אקדמי

פרופ' יעקב גולדנברג

איש / אשת קשרContact

גב' תמם בן אברהם הדס

טלפון

-

תפקיד

מנהלת המכון

דוא״ל

hadas.ba@ono.ac.il

דיסציפלינות ראשיותMain Desciplines

Business Administration

דיסציפלינות משנהSecondary Disciplines

Marketing

תחומי מחקר