פרופ' שלמה קניאל
Prof. Shlomo Kaniel
-
קניאל, ש' (2014). שלוב בין המחקר האיכותני והכמותי בארגז הכלים של החוקר. בתוך חזן א' ונוטוב, ל' (עורכות), הוראת מחקר איכותני. תל אביב: מכון מופ"ת.
-
קניאל, ש' ורביב, ד' (2013). שפור למידת התלמוד באמצעות פעולות חשיבה. ירושלים: הוצאת ראובן מס.
-
קניאל, ש' (2013). אמפתיה בחינוך. תל אביב: מכון מופת.
-
קניאל ש' (עורך), (2012). פיה פתחה בחכמה... קובץ מאמרים על אופטימיות ופסימיות לזכרה של ד"ר יפעת איתי ז"ל. אלקנה: מכללת אורות ישראל.
-
קניאל, ש' (2012). מבנה המושג אופטימיות. בתוך ש' קניאל (עורך), פיה פתחה בחכמה... קובץ מאמרים על אופטימיות ופסימיות לזכרה של ד"ר יפעת איתי ז"ל (עמודים 19-25). אלקנה: מכללת אורות ישראל.
-
Harpaz-Itay, Y., & Kaniel, S. (2012). Optimism versus Pessimism and academic achievement evaluation. Gifted Education International, 28(3), 267-280.
-
קניאל, ש' (2011). עד כמה פעולות מנטליות ניתנות להכללה לתחומים קוגניטיביים רבים? השלכות לאבחון מבוסס ראיות. מגמות, מח (1), 109-129.
-
Rosenfeld, N. & Kaniel, S. (2011). Image of a concept: The abstract visual image and its relation to the general and the specific image. Imagination, Cognition and
-
Kaniel, S. (2010). Domain specific Vs. domain general: implications for Dynamic Assessment. Gifted Education International, 26, 93-107.
-
קניאל ש' (2010). האומץ להחליט: קבלת החלטות אצל היחיד והקבוצה הקטנה והמשמעותית. תל אביב: הוצאת רמות.
-
Kaniel, S. (2010). How students cope with failure at the academic level: A multivariate dynamic model. Curriculum and Teaching, 25(2), 55-80
-
קניאל, ש' (2001). הפסיכולוגיה של השליטה על התודעה. רמת גן: הוצאת אוניברסיטת בר-אילן.