
ד"ר שירה סופר ויטל
Dr. Shira Soffer Vital
-
סופר-ויטל, ש. (2020). "אין ולא יהיה לי מה לעשות עם המידע שאני לומדת בספרות": יישום גישת ההכרה החמה בהוראת הספרות ככלי לקידום למידה משמעותית, רלוונטית ומעצימה לתלמידים. ביטאון מכון מופת, 65, בימת דיון
-
סופר-ויטל, ש. (2020). לא על הקוגניטיבי לבדו: על חשיבות שילוב גישת "ההכרה החמה" בהוראה אקדמית בסביבה רב-תרבותית. קשת: כתב עת למדעי הרוח והחברה, כרך ב', עמודים 25-39.
-
Soffer-Vital, S. & Tabak, I. (2015). Warm Recognition for Teachers [Hebrew: Hakara Chama Bemorim]. Mofet Institute Journal 'Bitaon Machon Mofet' No. 55, April 2015, pp 44-48. Mofet Institute, Israel
-
Soffer. S. & Kareev, Y. (2011). The effects of problem content and scientific background on information search and the assessment and valuation of correlations. Memory and Cognition, 39, 107-116
-
וייל, ת., סופר, ש. (2007). מחקר בהוראת שפה ורכישתה: הוראת כתיבה אקדמית לפי שפות האם במכינה לעולים באוניברסיטה העברית. הד האולפן 92, 90-106.