ד"ר ריבי פריי-לנדאו
Dr. Rivi Frei-landau
-
Frei-Landau, R., Grobgeld, E., & Guberman, R. (2021, Accepted). Integrating ICT-based Neuroeducation in Teacher Training: Conceptualizing the Multi-dimensional Learning Outcomes and the Role of ICT in their Development among Preservice Teachers. In Proceeding of the 16th Chais Conference on the Study of Innovation and Learning Technologies: Learning in the Digital Era.
-
Frei-Landau, R., Hasson-Ohayon, I., & Tuval-Mashiach, R. (in press, 2020). The experience of Divine Struggle following Child Loss: The Case of Modern-Orthodox Jews in Israel. Death studies
-
Levin, O., & Frei-Landau, R. (2019). Teaching in a Laboratory Setting: Options and Obstacles in the Use of SBL for Teachers’ Professional Development. Journal of the MOFET Institute. 63, 60 – 65. [Hebrew]
-
Frei-Landau, R. (2013). Bereavement and the Social Context of Coping with Loss. Kelim-shluvim: Journal of Education, Counselling and Family, 58, 22-24. [Hebrew]
מענקים ופרסים | Grants and Awards
Israel Foundations Trustees
Religiosity and Coping with Child Loss: The Effect of Religiosity, Religious coping and God Attachment style on Adjustment to the loss and psychological distress and well-being.
בשיתוף עם פרופ רבקה תובל-משיח; פרופ אילנית חסון-אוחיון
40,000 ₪
לשכת המדען הראשי - משרד החינוך
שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית ניידת (learning-Mobile) בהוראה מקוונת: אפיון החוויות המעצבות בתהליך ה אימוץ של הוראה מבוססות ML ויישומה בהוראה מקוונת בבית הספר, בקרב מורים בפועל ופרחי הוראה
בשיתוף עם פרופ' אורית אבידב אונגר וד"ר יוליה מוצ'ניק רוזנוב , המכללה האקדמית אחוה