ד"ר ענת בארט
Dr. Anat Barth
-
בארט, ע', טרכטנגוט, י', פאל, נ', אופזהר, א' ורוכברג, ש' (2024). הכשרה לחינוך בלתי-פורמלי במגזר החרדי בישראל. דפים, 80, 33-13.
-
בארט, ע', בן ארזה, י' וארן, צ' (2024). קהילה לומדת הטרוגנית של מורות מכשירות וסטודנטיות בתוכנית אקדמיה-כיתה במגזר הדתי-לאומי-תורני. רב גוונים: מחקר ושיח, 24, 106-83.
-
שפיגל, א' ובארט, ע' (עורכים). (2023). הצלחות קטנות: הפעלת פרויקטים בחינוך החרדי. מכון ירושלים למחקרי מדיניות.
-
כהן, צ' ובארט, ע' (2023). פתוח-סגור-פתוח: התמודדות מנהלות בתי ספר יסודיים חרדים לבנות עם למידה מרחוק בתקופת הקורונה. חמדעת, ט"ז, 30-2.
-
בינדר, א' ובארט, ע' (2023). נופלים בין הכיסאות: קשיים בפתיחת בתי-ספר יסודיים ממלכתיים-חרדיים. כעת, ח', 82-55.
-
בארט, ע', פרל, נ' והולנדר, א' י' (2023). לימודי ליבה ומוכנות לחיי מעשה בחינוך החרדי: מסמך המלצות ותשתית עיונית. ירושלים: מכון מנדל.
-
בארט, ע' ואיזק, י' (2023). 'סמינר-כיתה': שינוי שיטת הכשרת מורים בציבור החרדי. רב גוונים: מחקר ושיח, 23, 126-101.
-
בארט, ע' (2023). למידה מרחוק במוסדות להכשרת מורים חרדים במשבר הקורונה. מכלול, 35, 154-129.
-
Tsemach, S., & Barth, A. (2023). Authentic leadership as a predictor of organizational citizenship behaviour and teachers’ burnout: What's ‘quiet quitting’got to do with it?. Educational Management Administration & Leadership,
-
דרעי, ל' ובארט, ע' (2022). הבדלים בתפקוד ובתפיסות העסקה ופרופסיה בין גננות ממ"ח למוכש"ר: מחקר חלוץ. חוקרים@גיל הרך, 17, 82-57.
-
קלדרון, ש' ובארט, ע' (2022). לימודי אנגלית בתלמודי תורה - ולמדתם אותה את בנכם?. אוריינות ושפה, 9, 80-64.
-
כהן, ד' ובארט, ע' (2022). 'חדרי שלווה': התערבות ייעוצית-טיפולית בגנים חרדים באזורי מתיחות ביטחונית. הייעוץ החינוכי, כ"ד, 243-221.
-
האוזי, ז', בארט, ע' ובן עוליאל, פ' (2022). מנהיגות חינוכית כמנבאת מחויבות ארגונית בקרב מורים חרדים. עיונים במינהל ובארגון החינוך, 37, 438-411.
-
בארט, ע', טרכטנגוט, י', פאל, נ', אופזהר, א' ורוכברג, ש' (2022). חינוך בלתי-פורמלי לבני נוער חרדים: השוואה מגדרית. כעת, ז', 256-221.
-
בארט, ע' (2022). חוויית הלמידה מרחוק במגפת הקורונה בקרב הורים חרדים לילדים הלומדים בבתי ספר יסודיים. הגות, י"ג, 19-1.
-
אבוחצירא, א' ובארט, ע' (2022). תפיסותיהן של גננות, יועצות ומפקחות גני ילדים ביחס לחשיבות וגורמי הנעה ובלימה בהטמעת מערך הייעוץ החינוכי לגיל הרך בגנים חרדים. הייעוץ החינוכי, כ"ד, 201-183.
-
Tsemach, S., & Barth, A. (2022). Distance learning in times of crisis: Predicting graduate students' self-efficacy through personal, occupational, and academic factors. In ICERI2022 Proceedings (pp. 7799-7799). IATED.
-
ריזי, ש' ובארט, ע' (2021). העצמת עובדות הוראה חרדיות במסגרת השתלמויות בגופים מבצעים. מכלול, ל"ד, 136-115.
-
צמח, ס' ובארט, ע' (2021). מנהיגות הוראתית של מנהל בית הספר בתיווך זהות מקצועית של מורים כמנבאת התנהגות אזרחות ארגונית של מורים. משאבי אנוש, 6, 17-1.
-
בארט, ע' ובן עוליאל, פ' (2021). רווחה אישית של מורות חרדיות המלמדות בבתי ספר ממלכתיים דתיים. דפים, 75, 100-73.
-
Barth, A., & Tsemach, S. (2021). Perceptions of principal authentic leadership: A survey of Israeli elementary teachers in diverse religious-cultural contexts. Religious Education, 116(3), 224-238.
-
בארט, ע', שפיגל, א' ומלאך, ג' (2020). אחד מחמישה תלמידים: מערכת החינוך החרדי בישראל. המכון הישראלי לדמוקרטיה.
-
Barth, A., & Benoliel, P. (2019). School religious-cultural attributes and school principals’ leadership styles in Israel. Religious Education, 114(4), 470-485.
-
בארט, ע' (עורכת). (2018). מחקרים על הפיקוח במחוז החרדי של משרד החינוך: בין רשויות, רשתות והציבוריות החרדית. מכון ירושלים למחקרי מדיניות והמחוז החרדי של משרד החינוך.
-
בארט, ע' ובן ארי, ע' (2017). השתקפותם של מאפייני החרדיות-המודרנית בראי תופעת הגירושין. תרבות דמוקרטית, 17, 108-87.
-
Benoliel, P., & Barth, A. (2017). The implications of the school’s cultural attributes in the relationships between participative leadership and teacher job satisfaction and burnout. Journal of Educational Administration, 55(6), 640-656.
-
בארט, ע' ובן ארי, ע' (2014). אחרי שמזבח מוריד דמעות: התמודדות אישית וחברתית עם גירושין בחברה החרדית. כתב העת לחקר החברה החרדית, 1, 126-100.
-
Barth, A., & Ben-Ari, A. (2014). From wallflowers to lonely trees: Divorced ultra-Orthodox women in Israel. Journal of Divorce & Remarriage, 55(6), 423-440.