
המרכז לחקר הספורט
מוסד אקדמי
על המכון/מרכז המחקר
המרכז לחקר הספורט והפעילות הגופנית במכללה האקדמית תל-חי הוקם מתוך שאיפה לקדם את המחקר האקדמי בתחום הספורט, ולהעשיר את הידע בתחום זה. המרכז מבקש לשמש מקום מפגש אינטרדיסציפלינרי, עבור חוקרים, סטודנטים.יות ואנשי מקצוע בתחום. הפעילות במרכז תכלול מחקר תיאורטי ויישומי אשר עתיד לשרת חוקרים ישראלים בכלל ומהצפון בפרט.
תחת המרכז יפעלו במקביל חוקרים מובילים בתחומם ממגוון הדיסציפלינות בהקשר של ספורט ופעילות גופנית בהן:
- סוציולוגיה של הספורט.
- חינוך גופני.
- פסיכולוגיה של הספורט והפעילות הגופנית.
- תקשורת ספורט ומדיה חברתית.
- היסטוריה.
- קינסיולוגיה, פיזיולוגיה, בקרה ולמידה מוטורית, ביומכניקה.
ניהול אקדמי
ד"ר אור לונטל
טלפון
דיסציפלינות ראשיותMain Desciplines
Health Professions, History, Human Physiology, Media Studies and Communication, Sociology, Psychology
דיסציפלינות משנהSecondary Disciplines
Exercise Physiology, Sport and Exercise Psychology, Sport Sciences
-
Udi C. Levental O. (2022) “They’re all gone”: Death Trap at the “Cheerful Games”, Israel Affairs
-
Mor, R., Weissblueth, E., & Shlomo, I. B. (2022). High Load few Repetitions Exercise is better for the Cardiovascular System than low Load Many Repetitions Exercise. Sport Mont, 20(1), 59-64.
-
Levental O., (2022) Offside Story: Israeli periphery on sports films, Journal of sports media, 16(2), 1-17
-
Kidron A., Levental O. (2022) National Buildings for Nation-Building: The case of England's and France's National Football Stadiums, Nationalism and Ethnic Politics 27(4), 1-18
-
Carmi, U. (2022). Rafael Halperin’s Contribution to Israel’s Emerging Body Culture. Sport History Review, 53(1), 26-47.
-
Yaffe, Y. (2021). The Association between Familial and Parental Factors and the Impostor Phenomenon—A Systematic Review. The American Journal of Family Therapy, 1-19.
-
Levental O., Ben Eli M. (2021) Men’s Sexual Behavior during Sports Tourism, Journal of Sports and Tourism, 26(1), 65-83
-
Weissblueth, E., & Linder, I. (2020). The Effects of Simulations on Principals' Training and Professional Self-Efficacy. International Journal of Education Policy and Leadership, 16(14), n14.